Pravidla při přebírání zásilky
Jak postupovat při přebírání zásilky
Dávejte veliký pozor při přebírání zásilek, hlavně u kartonů, ve kterých jsou zabalené UV lampy, zářivky a podobně křehké zboží! Pokud by-jste přebrali zásilku, která by měla jen lehce poškozený obal (karton) a po rozbalení by-jste zjistili že obsah je poškozen, nemusela by vám být uznána záruka!
Dávejte veliký pozor při přebírání zásilek, hlavně u kartonů, ve kterých jsou zabalené UV lampy, zářivky a podobně křehké zboží! Pokud by-jste přebrali zásilku, která by měla jen lehce poškozený obal (karton) a po rozbalení by-jste zjistili že obsah je poškozen, nemusela by vám být uznána záruka!
Při přebírání zásilky jste si všimli poškozeného obalu (zmačknutého, zlomeného kartonu)
Požádejte řidiče o přepravní protokol a zapište do něho, že byl obal při přebírání poškozen (včetně krátkého popisu rozsahu poškození). Zboží doporučujeme na místě překontrolovat. Pokud je poškozené, vůbec ho nepřebírejte a dejte nám to vědět prostřednictvím emailu info@upravvodu.cz
Požádejte řidiče o přepravní protokol a zapište do něho, že byl obal při přebírání poškozen (včetně krátkého popisu rozsahu poškození). Zboží doporučujeme na místě překontrolovat. Pokud je poškozené, vůbec ho nepřebírejte a dejte nám to vědět prostřednictvím emailu info@upravvodu.cz
Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zaslané zboží nesouhlasí se zbožím které jste objednali
Zavolejte nám na tel. číslo: 724 345 402. Záměnu zboží budeme ihned řešit.
Pracovní doba: pondělí - čtvrtek 9:00 - 16:00
Zavolejte nám na tel. číslo: 724 345 402. Záměnu zboží budeme ihned řešit.
Pracovní doba: pondělí - čtvrtek 9:00 - 16:00
Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zboží je poškozené
Dejte nám to co nejrychleji vědět. Velmi nám pomůže, když bez zbytečného prodlení poškozené zboží nafotíte a zašlete na adresu: info@upravvodu.cz
Co vyfotit:
1. Poškozené zboží (tak, aby bylo vidět poškození)
2. Adresní štítek zásilky
3. Přepravní karton (obal) ve kterých byla zásilka přepravována
4. Poškození přepravního obalu
Přepravní společnost DPD návod k uplatnění reklamace: https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/
Přepravní společnost GLS návod k uplatnění reklamace: https://gls-group.com/CZ/cs/kontakty/reklamace/
Přepravní společnost Zásilkovna návod k uplatnění reklamace: https://www.zasilkovna.cz/reklamace
Co vyfotit:
1. Poškozené zboží (tak, aby bylo vidět poškození)
2. Adresní štítek zásilky
3. Přepravní karton (obal) ve kterých byla zásilka přepravována
4. Poškození přepravního obalu
Přepravní společnost DPD návod k uplatnění reklamace: https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/
Přepravní společnost GLS návod k uplatnění reklamace: https://gls-group.com/CZ/cs/kontakty/reklamace/
Přepravní společnost Zásilkovna návod k uplatnění reklamace: https://www.zasilkovna.cz/reklamace