27.11. - 3.12. máme zavřeno z důvodu nemoci.



Objednávky vytvořené od 27.11. budou zpracovány a odeslány 4.12.

Veškeré vaše dotazy prosím pište na e-mail info@upravvodu.cz.

Odpovíme vám co nejdříve to bude možné.


Děkujeme za pochopení.

Pravidla při přebírání zásilky

Jak postupovat při přebírání zásilky

Dávejte veliký pozor při přebírání zásilek, hlavně u kartonů, ve kterých jsou zabalené UV lampy, zářivky a podobně křehké zboží! Pokud by-jste přebrali zásilku, která by měla jen lehce poškozený obal (karton) a po rozbalení by-jste zjistili že obsah je poškozen, nemusela by vám být uznána záruka!

Při přebírání zásilky jste si všimli poškozeného obalu (zmačknutého, zlomeného kartonu)

Požádejte řidiče o přepravní protokol a zapište do něho, že byl obal při přebírání poškozen (včetně krátkého popisu rozsahu poškození). Zboží doporučujeme na místě překontrolovat. Pokud je poškozené, vůbec ho nepřebírejte a dejte nám to vědět prostřednictvím emailu info@upravvodu.cz

Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zaslané zboží nesouhlasí se zbožím které jste objednali

Zavolejte nám na tel. číslo: 724 345 402. Záměnu zboží budeme ihned řešit.
Pracovní doba: pondělí - čtvrtek 9:00 - 16:00

Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zboží je poškozené

Dejte nám to co nejrychleji vědět. Velmi nám pomůže, když bez zbytečného prodlení poškozené zboží nafotíte a zašlete na adresu: info@upravvodu.cz

Co vyfotit:

1. Poškozené zboží (tak, aby bylo vidět poškození)
2. Adresní štítek zásilky
3. Přepravní karton (obal) ve kterých byla zásilka přepravována
4. Poškození přepravního obalu

Přepravní společnost DPD návod k uplatnění reklamace: https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/

Přepravní společnost GLS návod k uplatnění reklamace: https://gls-group.com/CZ/cs/kontakty/reklamace/

Přepravní společnost Zásilkovna návod k uplatnění reklamace: https://www.zasilkovna.cz/reklamace